Most Popular Cat Food


[PROMOSI] Tear Stains Bye Bye

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....

Peluang terbaik untuk pencinta kucing di Lembah Klang & Selangor khusunya. Promosi hebat untuk Asas Perubatan sicomel anda iaitu Tear Stains Bye Bye dengan harga seperti berikut:

Harga Runcit: RM54.50
Promosi: RM49.00 (tidak termasuk kos pos laju)

TEAR STAINS BYE BYE adalah vitamin suppliment B-Cryptoxanthine untuk kucing yang mempunyai masalah mata kotor. Biasa keadaan ini terjadi pada kucing persian flat face high nose.

Ramai orang tertanya-tanya mengapa sesetengah mata kucing mempunyai kesan hitam dan kotor pada bulu di bawah mata mereka. Keadaan ini dipanggil epiphora . Apabila bulu mata basah berlebihan akan menyebabkan tempat pembiakan bakteria dan yis. Bukan sahaja ianya hodoh tetapi boleh menjadi sangat menjengkelkan untuk sicomel kesayangan anda. Pewarnaan boleh juga mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Sehingga sekarang ini kesan coklat kemerahan kerana air mata pigmen adalah sukar untuk menghapuskan sepenuhnya.

Kini tidak lagi, dengan menggunakan makanan tambahan TEAR STAINS BYE BYE ini, kesan hitam dan kotor pada bulu dibawah mata akan hilang & bersih.

sementara stoik masih ada...

Berminat boleh hubungi atau whatsapp kami di talian seperti berikut atau datang terus ke premis kami di alamat seperti berikut:

Kedai Haiwan Peliharaan & Aksesori,
ZUL & AZIZI PETS CENTRE,
No.21-G, Jalan PUJ 3/4,
Taman Puncak Jalil,
43300 Bandar Seri Kembangan,
Selangor
Jika anda mempunyai aplikasi sistem waze, anda juga boleh menaip "zul & azizi pets center". Dan sistem waze akan menunjukkan jalan menuju kearah premis kami nanti. Hanya ikut laluan dari sistem waze sahaja nanti. Selamat membeli belah di premis kami.....




0 Komen untuk "[PROMOSI] Tear Stains Bye Bye"
 
Copyright © 2015 Zul & Azizi Pets Centre - All Rights Reserved
Template By - Modified By ZAPC