Most Popular Cat Food


Salam AidilAdha 1436H!

Assalamualaikum & Selamat Hari Raya AidilAdha 1436H

Hari ini, 24 September 2015 bersamaan 10 Zulhijjah 1436, berakhirnya hari Arafah dan semua umat islam yang menyambut Hari Raya AidilAdha 1436h, hari kemenangan sempena mengerjakan ibadah haji.

Kami di ZABP & ZAPC mengambil kesempatan ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT AIDIL ADHA 1436H MAAF ZAHIR DAN BATIN. Nasihat dan doa kami agar selamat sampai tempat yang dituju dan berhati-hati ketika memandu. Ingatlah sicomel anda tersayang ini.



Notakaki: Buat kali ke-2, ZAPC mengambil boarding untuk Hari Raya Aidil Adha untuk tahun ini. Sangkar kami sangat terhad berbanding ZABP dan sambutannya amat menggalakkan. Diharap anda terus menyokong perkhidmatan kami ini yer... Terima kasih semua...

Berminat boleh hubungi atau whatsapp kami di talian seperti berikut atau datang terus ke premis kami di alamat seperti berikut:

Kedai Haiwan Peliharaan & Aksesori,
ZUL & AZIZI PETS CENTRE,
No.21-G, Jalan PUJ 3/4,
Taman Puncak Jalil,
43300 Bandar Seri Kembangan,
Selangor

Jika anda mempunyai aplikasi sistem waze, anda juga boleh menaip "zul & azizi pets center". Dan sistem waze akan menunjukkan jalan menuju kearah premis kami nanti. Hanya ikut laluan dari sistem waze sahaja nanti. Selamat membeli belah di premis kami.....




0 Komen untuk "Salam AidilAdha 1436H!"
 
Copyright © 2015 Zul & Azizi Pets Centre - All Rights Reserved
Template By - Modified By ZAPC