Most Popular Cat Food


BARU! Zeal Pet Milk

Assalamualaikum & Hai pencinta kucing Malaysia....

Sicomel anda sangat memerlukan makanan pepejal [makanan basah atau kering (kibbles)] dan cecair (air atau susu). Apabila memikirkan cecair, satu cenderung untuk berfikir hanya air. Produk Susu Zeal menghasilkan susu terbaik dan dirumus khas untuk sicomel anda. Anda sendiri tahu, Di New Zealand, mereka menghasilkan susu yang bersih dan segar. Mereka ingin memastikan sicomel anda dapat menikmati rasa dan nutrien dalam sukatan susu haiwan ini. Zeal Pet Milk sangat bagus dan mengandungi sumber vitamins seperti Vitamin E, Vitamin B1 dan Vitamin B2.

Produk baru kami terkini adalah susu dari New Zealand yang telah siap di bancuh. Sesuai untuk di beri minum kepada anak dan ibu kucing. Berikut adalah sedikit info nutrisi Zeal Pet Milk untuk rujukan bersama.

Ingredients
Whole Milk (Raw), Vegetable Oil (Sunflower), Taurine, Vitamin E, Vitamin B1, Vitamin B2. Zeal is made from lactose Free cow's milk and is easy to digest while maintaining all the natural goodness and taste of cow's milk.

 [klik imej untuk pembesaran]

 Terdapat dalam 380ml dan 1L botol. Harga untul 380ml RM12.00/botol

Typical Analysis/ 100g
Energy (kJ) 298.0
Crude Protien (g) (Min) 3.3
Fat, Total (g) (Min) 4.0
Fat, Saturated (g) 2.5
Carbohydrate (g) (Min) 4.6
Sugar (g) 4.6
Sodium (mg) 45.9

Berminat boleh hubungi atau whatsapp kami di talian seperti berikut atau datang terus ke premis kami di alamat seperti berikut:

Kedai Haiwan Peliharaan & Aksesori,
ZUL & AZIZI PETS CENTRE,
No.21-G, Jalan PUJ 3/4,
Taman Puncak Jalil,
43300 Bandar Seri Kembangan,
Selangor

Jika anda mempunyai aplikasi sistem waze, anda juga boleh menaip "zul & azizi pets center". Dan sistem waze akan menunjukkan jalan menuju kearah premis kami nanti. Hanya ikut laluan dari sistem waze sahaja nanti. Selamat membeli belah di premis kami.....






0 Komen untuk "BARU! Zeal Pet Milk"
 
Copyright © 2015 Zul & Azizi Pets Centre - All Rights Reserved
Template By - Modified By ZAPC