Most Popular Cat Food


Baru! Automatic Pet Feeder

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Barangan aksesori terbaru kami adalah Automatic Pet Feeder!. Aksesori ini untuk memastikan, sicomel anda sentiasa makan mengikut jadual. Ciri-ciri yang terdapat pada Automatic Pet Feeder seperti berikut:
- Boleh merekod/ merakam mesej secara personal untuk sicomel anda.
- Jam secara 'built in' untuk memudahkan pembacaan di LCD skrin.
- Penggunaan Masa program pemakanan yang ditetapkan mengikut jadual.
- Mempunyai 4 bekas besar yang berasingan.

Anda tidak perlu lagi risau untuk menambah makanan/ kibbles secara manual lagi. Dengan mempunyai 4 bekas yang besar ini dan jadual makan untuk sicomel yang telah di tetapkan, kucing anda akan berdisiplin untuk makan. Harganya murah dan berpatutan, hanya RM160.00 sahaja. Stok hanya ada 2 unit sahaja. Sementara stok masih ada.


Berminat boleh hubungi atau whatsapp kami di talian 017-6691143 (ZAPC) atau datang terus ke premis kami di alamat seperti berikut:

Kedai Haiwan Peliharaan & Aksesori,
ZUL & AZIZI PETS CENTRE,
No.21-G, Jalan PUJ 3/4,
Taman Puncak Jalil,
43300 Bandar Seri Kembangan,
Selangor
WHATSAPP: 017-6691143

Jika anda mempunyai aplikasi sistem waze, anda juga boleh menaip "zul & azizi pets center". Dan sistem waze akan menunjukkan jalan menuju kearah premis kami nanti. Hanya ikut laluan dari sistem waze sahaja nanti. Selamat membeli belah di premis kami.....


1 Komen untuk "Baru! Automatic Pet Feeder"

This is very interesting content! I have thoroughly enjoyed reading your points and have come to the conclusion that you are right about many of them. You are great.pet feeder automatic

 
Copyright © 2015 Zul & Azizi Pets Centre - All Rights Reserved
Template By - Modified By ZAPC