Most Popular Cat Food


Pelanggan ZAPC untuk Tahun Baru Cina 2015

Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru Cina 2015 kepada pelanggan berbangsa Cina Syukur Alhamdulillah, dimusim perayaan, kami juga beroperasi seperti biasa dan menerima kucing boarding untuk Tahun Baru Cina 2015. Sambutan dan sokongan dari anda sangat menggalakkan.

Berikut adalah pandangan keseluruhan sangkar yang dipenuhi oleh kucing-kucing boarding di premis kami pada Cuti Perayaan Tahnun Baru Cina 2015 untuk di kongsikan bersama-sama dengan anda.



Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan kerana memilih dan mempercayai kebolehan kami dalam menguruskan hal-ehwal sicomel khususnya pada cuti perayaan Tahun Baru Cina 2015 ini. Semoga anda berpuas hati dengan servis boarding kami ini. Kepuasan anda kebanggaan kami. Jangan lupa tinggalkan komen anda tentang mutu dan servis kami.

Notakaki: Ingin menjadi salah seorang dari pelanggan kami di ZAPC? Bolehlah datang terus ke premis kami di alamat berikut: No.21-G, Jalan PUJ 3/4, Taman Puncak Jalil, Seri Kembangan, Selangor. Operasi kami dari jam 10.00pagi - 10.00malam kecuali Isnin adalah hari cuti rasmi ZAPC. Terima kasih



1 Komen untuk "Pelanggan ZAPC untuk Tahun Baru Cina 2015"

PG suka kucing sesangat!
PG datang dari segmen Emas Putih, Follow Sini Ya :)
iPhone 5S GA. Jemput Join Sekali ;D

 
Copyright © 2015 Zul & Azizi Pets Centre - All Rights Reserved
Template By - Modified By ZAPC